Bestellen

Hoe bestel ik bij Bronsbeelden.nl?
Zoek uw gewenste artikelen op en voeg ze toe in uw winkelmand. Vul uw persoonlijke gegevens in en controleer de gegevens. Geef aan hoe u het pakket bezorgd wilt hebben en selecteer een betaalmethode. Zodra dit is gedaan, kunt u afrekenen en ontvangt u een bevestiging per e-mail van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kunt u bij het invullen van de gegevens, aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Het streven is om binnen 2 a 3 werkdagen uw product te bezorgen. Bij ieder artikel staat een levertijd vermeld. Als het ons niet lukt binnen de termijn, dan laten wij het u altijd weten.

Kan ik mijn bestelling veranderen?
Natuurlijk, geen enkel probleem! In dat geval kun u uw bestelling annuleren en de gewenste artikelen bestellen door opnieuw een bestelling te plaatsen. Wij zorgen vervolgens voor een correcte en snelle afwikkeling. Kosteloos!

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Een bestelling annuleren kan door een e-mail te sturen naar info@bronsbeelden.nl. Vermeld het bestelnummer in de e-mail, zodat we weten om welke bestelling het gaat.

Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt een notificatie per e-mail zodra de status van uw bestelling wijzigt. Zodra de bestelling bij de pakketbezorger is aangekomen, dan kunt u de bestelling volgen via Track & Trace. Dit gebeurt door middel van een e-mail met code die we u toesturen.

Hoe weet ik dat ik veilig shop?
Het is belangrijk om met een veilig gevoel te kunnen winkelen. Aan onze kant doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat dit ook zo is. Alle pagina’s van de webshop zijn voorzien van een SSL certificaat. Dit is te zien door op het slotje te klikken bij de adresbalk. Dit betekent dat u veilig winkelt.